Tuesday 22 February 2011

-<@Change Brake Pad/Brake Drum@>-

Task: Supply alat-alat ganti brek dan menyediakan servis untuk menukar brek pad yang dah nipis dengan yang baru. Selain itu, sedia menukar brake drum yang dah bocor/leaking dengan yang baru.

Area: Kajang, Bandar Baru Bangi, Putrajaya, Cyberjaya, Kuala Lumpur dan kawasan-kawasan sekitarnya.
Waktu Operasi: 6 pm - 11 pm
Duration Service: 1-2 jam


Service:
Brake Pad + service tukar:
Kancil, Kelisa, Kenari (aku charge original brake pad RM70 kat bengkel biasa RM80-RM100), (sebenarnya bengkel biasa tukar brake pad yang paling murah dan bengkel charge RM60, aku kira RM50 je utk brake pad yang korang selalu tukar kat bengkel)


Untuk Jenis-jenis kereta lain, sila PM aku untuk tanya harga...aku kene check dulu harga dengan supplier untuk bagi quotation kat korang...confirm aku bagi best price dan murah sangat untuk korang semua...jangan malu-malu nak tanya k....


Contact: sori...aku dah stop buat kerja2 ni...tq..

No comments:

Post a Comment