Tuesday 29 March 2011

-<@Rotor Disk@>-

 (rotor disk yang dah tak rata)

 (rotor disk yang dah tak rata)

Task: Supply dan mengganti rotor disk yang dah tak rata dengan yang baru. Bagi yang dah beberapa kali skim pun tetap gegar jugak bila brek, elok ar tukar dengan yang baru shj. Dengan syarat knuckle korang tak rosak jugak...kalo tak, knuckle pun perlu ditukar jugak.

Area: Kajang, Bandar Baru Bangi, Putrajaya, Cyberjaya, Kuala Lumpur dan kawasan-kawasan sekitarnya.
Waktu Operasi: 6 pm - 11 pm
Duration Service: 1-2 jam



(rotor disk baru)
Service:
Kalo koramg perlukan service aku..PM aku k...aku tak larat nak taip kat sini detail sgt..hahahhaha






(brek pad pun kena tukar, kalo x nanti brek pad lama rosakkan disk baru)

Untuk Jenis-jenis kereta lain, sila PM aku untuk tanya harga...aku kene check dulu harga dengan supplier untuk bagi quotation kat korang...confirm aku bagi best price dan murah sangat untuk korang semua...jangan malu-malu nak tanya k....


Contact: sori, aku dah stop buat kerja2 service ni..

3 comments:

  1. Salam bro,klu rotor disk ngan brake pad utk Iswara 1.5 brapa yer??

    ReplyDelete
  2. i mean area putrajaya kt ner?presint bpe?

    ReplyDelete